Mina senaste mobilbilder.

Hej på er! Jag ligger hemma och är sjuk IGEN. Orkar inte alltså. Fyller ju år på fredag också, så försöker verkligen att vila ut mig ordentligt och bli frisk innan dess. Men jag är redan på bättringsvägen. Det var ju ett tag vi tittade på mina senaste mobilbilder, så tänkte att vi kunde göra det.
 
Jag och Dan genom snapchat en lördagkväll hemma hos Sarah och Niclas.
 
Såhär är det för mig VARJE månad...
 
Fick den här av Sarah H. Haha.
 
Jag lunchade med Lotta och Christian en dag på jobbet.
 
En söndag för någon vecka sedan satt jag på Espresso House på Centralen och skrev.
 
Sist jag var sjuk låg jag hemma och läste den här boken (som ni kommer få läsa mer om i ett annat inlägg). Isa höll mig sällskap.
 
 
För någon vecka sedan var det fettisdagen och vi åt semlor på jobbet.
 
Jag gick en promenad på lunchen. Malmö <3

Förrförra helgen slängde vi vår gamla soffa! Nu har vi en ny och fin om ni minns.

Söndagspromenad i Västra Hamnen.

Det börjar äääntligen ljusna nu på kvällarna!!!

Netflix hojtade till om att Better Call Saul säsong 2 har börjat. Det får man ju inte missa! Har ni börjat kika på den än?

Haha, har tänkt på den här bilden varje gång jag gått till Netto nu när jag varit sjuk. Ser verkligen hemsk ut. Blek, skitigt hår och alldeles snorig. Man bara "Nej, men jag brukar se ut såhär?".

En annan söndagspromenad i Västra Hamnen.
 
Jag och Dan åt svamprisotto, skinka och creme fraiche-sås till middag i måndags. Sedan dess har jag nästan bara ätit ballerinakex pga sjuk.
 
Och det var mina senaste mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0