Två frågor.

Jag har fått två frågor som jag tänkte att jag kunde svara på i ett inlägg, eftersom jag vet att det är så lätt att missa när man lägger ett svar direkt under kommentaren.
 
 
 
Var jag du hittat dom fina glasen till drinken!? Letat länge efter sådana :D
Antar att det var dessa glasen du menade! Dem fick jag i julklapp av mina föräldrar för ett par år sedan. De kommer från en antikaffär i Malmö. Tror affären hette Göta Glas & Porslin. Men tror att man kan köpa liknande på cervera eller så?
 
 
 
Hej! 
Jag kollade runt lite på din blogg för blev tipsad från Egoinas sida :) 
Jag mååååste bara fråga vad dina fina glasögon är ifrån? :D så snygga!
Oh, hej! Så kul att du hittade hit! Mina glasögon är köpta på Synsam och är från Chanel. De är lagom stora och ramen är lagom tjock, älskar dem!
 
Har ni något mer ni undrar, så bara fråga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0