Outfit: Onsdag till lördag.

Onsdag
 
Såhär har jag sett ut i veckan! I onsdags hade jag på mig en roströd tröja med halvpolo från Gina Tricot och mina gamla kostymbyxor från Lindex. Älskar mina kostymbyxor för tillfället, lever i dem mer eller mindre.
 
Torsdag
 
I torsdags såg jag ut såhär. Jeansskjortan (kommer bättre bild längre ner) kommer från Gina Tricot den också.  Älskar Gina för tillfället, tycker att de har fått in så fina saker där nu. Klockan fick jag i 25-års present och är från Skagen.
 
Fredag
 
I fredags såg jag ut såhär! En lång vit skjorta och leggins från Lindex. Lagom office-klädd liksom.
 
Lördag
 
Här får ni en lite bättre bild på jeansskjortan! Helt vanlig liksom. Såhär såg jag ut igår när vi var hemma hos Sarah och Niclas och åt thaimat. Skjortan matchade jag med mina svarta kostymbyxor och fiskbensfläta. Och så har jag sett ut den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0