Alice tar studenten.

Förra torsdagen fixade jag till håret lite extra och tog på mig min klänning från Filippa K. I slutet av dagen skulle nämligen vi på min lillebrors flickväns student!
 
Jag åkte som vanligt till jobbet och 8 timmar senare åkte jag till Malmö C för att möta upp Dan och pappa.
 
Sedan åkte vi till Veberöd och hem till den här gullungen! Alice styvpappa hade gjort ett jättefint bildspel med en massa gamla och nya bilder och filmer på Alice. Så gulligt!
 
Sebastian och Carl.
 
Maten stod framplockad och jag var så hungrig och sugen på smörgåstårta. Gah så gott!
 
Alla gäster fick sedan vars en tuta och så gick vi ut och ställde oss på gatan och väntade på att Alice skulle anlända.
 
Danis!
 
Så rullade Alice bil in på gatan och och vi tutade och tutade!
 
Lycklig student!
 
Vi kramades hej och sedan var det dags att gå in och äta. Och dricka ett glas rosévin såklart, sådär en torsdagkväll.
 
Fina lillebror!
 
Efter middagen var det dags för tårta. Prinsesstårta gjord som en studentmössa.
 
Studenten får såklart skära upp tårtan först.
 
Gullungar!
 
Älskade för övrigt Alice studentklänning. Så klassisk och så unik på en och samma gång.
 
Tog tydligen en miljon bilder på Carl och Alice, haha.
 
Sedan drack vi rosévin under en konstgjord stjärnhimmel och umgicks tills klockan var runt 21.30 då det var dags att åka hem. Grattis till studenten världens finaste Alice och tack för en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0