Påskafton.

Igår var det strålande solsken ute! Jag och Dan började dagen med att vara ute lite, hänga på balkongen, jag sprang en runda och sådär. Därefter gjorde vi oss i ordning för att åka till mina föräldrar i Lödde på påskmiddag.
 
Mamma hade dukat så himla fint och påskigt. Finporslinet och finglasen var framplockade!
 
Carl är äntligen nere från Piteå och Sös var ledig från sitt jobb igår, så alla syskonen kunde närvara på middagen! YEY! Händer typ aldrig längre.
 
Zoegas var lika trött som vanligt och låg på den här stolen ungefär hela kvällen och sov.
 
Christoffer, Alice, Sös och Simon.
 
Så blev det dags att äta!
 
Det var inte helt vanlig påskmiddag. Istället för Janssons Frestelse blev det potatisgratäng och vi hade även kycklingfilé och varmrökt lax. Men det gjorde inget, det var supergott ändå såklart! Om inte godare.
 
Hungriga människor!
 
Omnom.
 
<3<3<3
 
Till efterrätt blev det Sös hembakade cheesecake med varm hallontopping. Gott!
 
Så hade vi påskquiz och umgicks tills klockan var tolv och jag och Dan skulle ta bussen hem till Malmö igen. Finfin påskafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0