Friyay!

Det är freeeeedag! Shit vad jag har längtat. Ikväll är jag och Dan bara hemma, och det är så skönt på fredagar tycker jag.
 
Jag har varit lite trött idag eftersom jag är förkyld, men känner mig ändå bättre än igår. Tack för era "krya på dig"! De behövdes <3
 
Efter jobbet gick jag och Dan och handlade grejer till fredagsmyset. Lite godis, tacos och cooola zero. Livets dryck.
 
Idag åt vi ingen traditionell tacos, utan med pulled salmon (varmrökt lax), halloumi och mangosalsa. Det var så gott. Jag är lite trött på köttfärs och tacos är egentligen en väldigt god och fräsch rätt, så det är roligt att testa olika varianter av det. Nu har vi tittat på Idol, varvar lite med Skavlan och ska se lite TV-serier senare. Hoppas ni har en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0