Carls examenskalas.

I fredags var det strålande väder och jag och Dan tog bussen till mamma och pappa i Löddeköpinge. Min lillebror Carl har tagit examen och det skulle givetvis firas med kalas!
 
Vi satte oss i trädgården och inväntade resten av gästerna. Carls flickvän Alice var på plats!
 
Och sedan började det droppa in lite folk. Här har vi min mobror Ola, Dan och Carl.
 
Min lillebror Christoffer.
 
När alla hade kommit blev det middag!
 
Smörgåstårta! Så gott.
 
Efter maten passade vi på att sitta ute i det fina vädret. Här har vi Pia!
 
Och lite senare blev det såklart kaffe och tårta.
 
Min moster Carita, Alice och Carl i motljus.
 
Tvillingarna själva! Finare småbröder får man leta efter <3
 
Sedan pratade vi, spelade musik och hängde ute tills klockan blev ett på natten och det var dags att ta bussen hem till Malmö igen. Grattis Carl till examen och tack mamma och pappa för ett fint kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0