Kräftskiva hos Ola och Angelica.

I lördags var jag och Dan bjudna hit! Till Ola och Angelica. Varje år har de kräftskiva och jag var så pepp. Älskar kräftskivor!
 
Angelica hade pyntat så, så fint! Precis som det ska vara.
 
Vi landade klockan halv fem och det bjöds på fördrink och tilltugg.
 
Sedan var det dags hörrni! Och de hade köpt sååå goda kräftor. Omnom.
 
Räkor också såklart.
 
Lars och Dan.
 
Jag och Lina.
 
Vi åt mycket och länge, och till efterrätt blev det glass. Vi sjöng och snapsade och hade trevligt.
 
Fina Angelica! Klockan ett hämtade taxin oss och det var dags att åka hem. Dagen efter var jag så, så trött. Men det får man vara på söndagar. Tack för en lika härlig kräftskiva som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej men där är ju min klasskompis Angelica. Så Random :D

Svar: Haha nej men så roligt! Hon är min svägerska. Alltså min sambos storebrors fru :)
Sofie Strandberg

2017-08-24 @ 08:49:07
URL: http://florente.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0