Elins 25-års fest.

I lördags åkte jag, Dan, Carro och Johan till Staffanstorp för att fira Elins 25-års dag! Hon slog på stort och hade hyrt lokal. Vi hade fått bordsplacering och Elin hade lagt ut små bilder på oss där vi skulle sitta. Så roligt! Jag hittade den här bilden på mig, haha.
 
Här är mitt gäng för kvällen! Johan, Dan och Carro.
 
När alla gäster hade kommit sa Elin "varsågoda!" och alla började ta mat.
 
Det bjöds på kycklingfilé, fläskfilé, potatisgratäng, sallad och bullar. Och vin! Nom. 
 
Elin fick en grön peruk av sin morbror som hon tog på sig, och sedan fick hon ställa sig upp så att vi kunde sjunga för henne. Hipp, hipp!
 
Jag hade Micke som bordsherre!
 
Jag och Carro tog toalettselfies och citerade Skam hela kvällen.
 
Sedan blev det dags för tårta, kaffe och baileys.
 
Elins farfar höll tal.
 
Carro och Johan var gulliga.
 
Sedan öppnade Elin sina presenter!
 
Och vi tramsade, skrattade och dansade till klockan var två på natten och det var dags att ta bussen hem till Malmö igen. Tack Elin för en fantastisk fest och grattis till dina 25 år!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket! Och så fina bilder du tagit:D

2017-01-27 @ 10:25:50

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0