Tisdag, en glittrig tröja och en nyklippt lugg.

Hejhej! Glad tisdag! Snart helg eller? Oh, i helgen skall jag och Dan inte göra någonting. Bara vara hemma, kolla film och äta god mat. Det skall bli så mysigt.
 
Vad är nytt annars då? Mja, den här tröjan är ny! Den köpte jag på & Other Stories rea. De har så himla bra rea, nästan 50% på allt! Den är liksom silverglittrig, jättefin och skön. Nu får jag inte gå dit på ett tag dock. Jag och Dan kommer att vara supersnåla i februari och ska spaaaara. Önska oss lycka till!
 
Annars testade jag en frisör här i Malmö i lördags för att klippa min lugg. Är inte alls nöjd. Det ser helt okej ut när jag har håret nersläppt, men när jag sätter upp det i toffs ser man hur frisören har tunnat ut luggen helt för mycket. Mitt hår som redan är ganska tunt, det behöver inte bli tunnare! Nåväl, det är ju bara luggen. Den växer ut igen på en månad.

Kommentarer
Postat av: M

Lycka till med sparandet!! ;-) Puss <3

2017-01-25 @ 14:30:43

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0