Onsdag med kvällsbad.

Hej på er! Vi är hemma från Åhus igen och gör mest sådant man gör på semestern – allt och inget. Jag får nästan panik över att tiden går så fort! Snart har vi haft två veckors semester, REDAN?! Vad händer?? Det känns som vi inte har gjort någonting, men ändå sjukt mycket. Det är väl så det känns på semestern tänker jag. Nåväl, har i alla fall två veckor till. Igår var det onsdag och då gick jag först på stan en sväng med Sarah.
 
Det var så fint väder igår och jag ville verkligen, verkligen bada. Så jag bestämde mig för att ta ett kvällsdopp på Ribban. Dan följde med, men höll sig kvar på bryggan.
 
Haha, älskar att det ser ut som att jag inte har någon hals. Det var inte så farligt kallt ändå, men jag höll mig på det grunda så kan vara därför. Resten av kvällen tittade jag på OC i soffan. Mysig semesteronsdag! Idag är det rätt fint väder också, kanske blir det stranden idag med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0