Mina senaste mobilbilder.

Tyckte att det var dags att titta på mina senaste mobilbilder och skärmdumpar! 
 
Sarah skickade den här till mig, och det är väl lite så jag känner överlag för tillfället? Har gett mig själv köpförbud från och med imorgon. No more.
 
Min lillebror skickade den här snapchaten från Stockholm. Kul! Den här Rent Smör-förpackningen har vi på ID gjort till Skånemejerier!
 
Hösten är så fin nu när alla löv är rödgula. Här är butiken precis nedanför vår balkong!
 
Hittade ett par skor på Din Sko som jag tyckte var väldigt fina, men som fick stanna kvar i affären.
 
På mitt skrivbord har jag en miljon post-its för tillfället. Min kollega Per tyckte det var kul, skrev en och satte dit. Så hittade den här när jag kom tillbaka efter ett möte, haha.
 
Tar typ alltid en bild i trapphuset på jobbet på morgonen. Sjukt bra spegel ju.
 
Tyckte den här var hysteriskt rolig.
 
Var sjuk tre dagar för ett par veckor sedan och när jag sedan kom tillbaka hade min kollega Erik lagt en present på mitt skrivbord! OH, jag är beroende av tuggummi och han hade köpt min favoritsmak! Hur fint? Det här med "smarra loss" är ett internskämt då jag tycker det är så oerhört fult att säga "smarra" istället för smaka.
 
Skulle cykla hem en dag efter jobbet och undrade vilken cykel som var min? Jag har en röd Monarkcykel och två andra hade ställts precis vid sidan av min. Blev ju lite ledsen när jag upptäckte att det var den mest slitna som var min..
 
Åt lunch på Malmö Lives skybar förra veckan. Älskar den här utsikten.
 
I söndags var det såhär fint ljus i Västra Hamnen!
 
Tog skärmdump på Reginas bild från inlägget om nya DW-klockor. Alltså måste ju ha den här?!
 
Jag provade två jackor på MQ och köpte en av dem. Haha, kom direkt från pilatesträning och hade fortfarande träningskläder på mig. Oh well. Vilken jacka det blev får ni se i ett annat inlägg!
 
Tog också skärmdump på den här som Sandra Beijer lade upp i sitt inlägg. Tyckte den var hysteriskt rolig och bra.
 
Och så en bild från idag! Var på lunchshopping och köpte klänning till helgen och en Fanta Zero. Klänningen får ni också se i ett annat inlägg.
 
Tja, lite så har det väl sett ut på sistone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0