Söndagsutflykt till Hunshult.

I söndags åkte jag, Dan, Lars och Lina 2 timmar i bil till en liten ort som heter Hunshult! Vi skulle hälsa på Dans och Lars föräldrars stuga.
 
Den ligger med närhet till skogen och har en liten bäck som rinner genom deras trädgård.
 
Vi bestämde oss för att gå en liten utflykt och titta på området.
 
Vi gick förbi en kohage.
 
Och jag sa hej på avstånd. Vad är det med kor och deras långa jäkla tungor? Den försökte slicka på mig hela tiden. Aja, den var rätt söt annars!
 
Vi såg också en liten orm som jag blev rädd för. Skrek rakt ut när den vände sig mot mig och väste. Känner överlag att landet kanske inte är min grej? Har insett att jag verkligen är en stadstjej.
 
Men vi traskade på! Genom trollskogen.
 
Måste såklart stanna och ta bilder.
 
Titta så fint!
 
Tillslut kom vi fram till en sjö! Vi stannade och tittade lite och sedan gick vi tillbaka genom skogen och plockade lite kantareller. När vi kom hem till stugan igen åt vi bullar och drack kaffe, och sedan var det dags att köra hem igen. Men vilken fin söndagsutflykt hörrni!

Kommentarer
Postat av: M

Såå mysigt det ser ut!! Puss <3

2017-09-15 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0