Vecka 38.

 
God morgon och välkommen vecka 38! Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra vecka. Jag mår ganska bra. Jag är pepp och glad men har fortfarande världens förkylning. Det är så tråkigt. Jag liksom väser när jag andas och har fått näsblod pga snyter mig för mycket. Så segt.
 
I helgen har vi varit i Varberg och i Göteborg, besökt Liseberg och åkt massor karuseller. Mer om det kommer att visas i andra inlägg! I veckan har jag nästan ingenting inplanerat. Jag tänkte vila, laga mat, gå kvällspromenader, INTE träna alls och kanske gå en sväng på stan. På lördag ska jag hem till Elin på tjejmiddag, ska bli så mysigt!
 
Annars tänkte jag mest jobba, jobba, jobba och pussa på Dan. Och blogga såklart! Ikväll är det Idol och annars varvar jag denna måndagskväll med serierna Outlander och The Sinner. Mycket bra grejer hörrni!
 
Vi hörs lite senare. Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Marica Öberg

Vad tråkigt att du är sjuk. Krya på dig! Ska också se Outlander idag 😍 kram ❤

2017-09-18 @ 18:21:20
URL: http://maricabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0