Tre styck födelsedagsoutfits

Jag har firat min födelsedag tre gånger redan och ändå har jag en gång kvar. Jag vet, crazy. Med olika födelsedagsfiranden kommer olika födelsedagsoutfits. Vi kikar!
 
I lördags hade jag middag med mina närmsta tjejkompisar och då hade jag en sprillans ny klänning från Dry Lake som jag fyndade på MQ:s rea.
 
Matchade den såklart med ballonger, som sig bör när man fyller år.
 
Igår, måndag, på självaste födelsedagen hade jag också en rea-klänning! Från Filippa K. Det här med rea hörni, himla bra.
 
Var så envis och skulle minsann ha klänning på mig fast att det var -7 grader ute. Fick cykla med extrabyxor till jobbet. Vad gör man inte!
 
När vi sedan skulle ut och äta på kvällen bytte jag om till skjorta och jeans. Var trött på att frysa.
 
Både skjortan och byxorna är från Gina Tricot. Ser att vi måste putsa spegeln, fixar det till nästa gång.
Mer om mina firanden i andra inlägg. Hoppas ni har haft en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0