Vecka 27

Vecka 27 och sista arbetsveckan innan semestern!
 
Jag har så mycket att göra innan det är dags att gå på semester. Det är roligt såklart, men också stressigt. Förutom projekt som ska avslutas på jobbet är det mycket fix och trix hemma. Presenter som ska handlas, bubbel som ska kylas, pengar som ska växlas. Tja ni vet, lyxproblem och sånt där.
 
Den här veckan annars då? Imorgon spelar Sverige i VM mot Schweiz och det får man ju inte missa. På fredag åker jag och Dan till Sölvesborg och till min morbrors familj. Helgen kommer förhoppningsvis att fyllas med kusinbarnsmys, sol och bad, en och annan langos och långa morgonpromenader. Kommer bli himla bra!
 
Annars ska jag läsa, träna, förbereda blogginlägg och titta på TV-serier. Vi har precis sett klart Killing Eve på HBO. Hallå så bra! Se den. Och veckans väder ska såklart bli strålande, hurra!
 
Klart slut på veckans-inlägget. Vad har ni för sommarplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0