Carros och Johans 30-års fest

I lördags kom Sarah och Niclas över till oss och så klädde vi ut. "Jaha, bara sådär en lördag?" undrar ni då, men icke! Vi skulle hem till Carro och Johan på 30-års fest (de båda fyller 30!) och deras tema var utklädnad! Sarah var Lilla My och jag var Mimmi Pigg (en uppdaterad och modern version).
 
Väl i Bjärred hos Carro och Johan välkomnades vi och högg in på snacksbordet. Lina och Lars hade gått all in på utklädnaden – Maleficent och The Mad Hatter.
 
Jag hängde här den större delen av kvällen, såå goda grejer.
 
Josefin och Emelie var minions.
 
Niclas var Pikachu.
 
Fredrik och Mia!
 
Det lektes lekar! Som att äta en citronklyfta utan att göra en sur min.
 
Och min torso blev invirad i toalettpapper.
 
Ett lag med killar skulle måla naglarna och den som gjorde det snabbast OCH finast vann. Dan kom 2:a!
 
Dan och Lina! (Dans naglar!! <3 <3 )
 
Carro och Madde!
 
Vi minglade.
 
Och kramade dessa hundra gånger! Carro och Johan, vilket radarpar. Och så fint de renoverat sitt hus!!
 
Sedan spelade vi beerpong och dansade tills det var dags att ta taxi hem. Tack Carro och Johan för en superhärlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0