Måndagarnas måndag

Igår hade jag verkligen måndagarnas måndag. Det är inte konstigt att jag blir alldeles urlakad och nedstämd efter en extremt social helg, jag har lärt mig att jag är sådan nu. Den sociala bägaren är slut liksom och det är helt okej. Så igår var jag extra måndagig helt enkelt = inte så social. Om man följde mig på instagram kunde man se detta i min story. Jag gick bland annat en långsam lunchpromenad längs med kanalen.
 
Lyssnade på fina, lugna låtar av She&Him. Unchained Melody är definitivt en favorit.
 
Och på kvällen efter middagen gick jag en långpromenad i Västra Hamnen och pratade i telefon samtidigt. Så mysigt. Västra hamnen är väldigt fint och mysigt på kvällarna. Jag älskar att de flesta pyntar sina balkonger med ljusslingor året runt. Idag är det tisdag och jag är lite piggare. Det ska dessutom bli 16 grader varmt och strålande sol. Hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: M

Skönt att du mår bättre idag! Puss <3

Svar: <3
Sofie Strandberg

2018-10-09 @ 09:59:42

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0