Tre styck höstoutfits

Hej och glad torsdag! Så konstigt med det här höstvädret. Ena dagen är det 9 grader och superkallt och helt plötsligt blir det brittsommar och 17 grader. Såhär har mina höstkläder pendlat de senaste dagarna.
 
En dag förra veckan var det så kallt och jag var trött. Hade på mig en ganska ny stickad tröja från H&M som jag älskar och jeans från Gina.
 
Var nypiffad i håret efter frisörbesök, bar läppstift och hade stövletter från Din Sko. Det regnade hela den här dagen minns jag.
 
I tisdags hade vi kundmöte med en av mina största kunder. Piffade upp mig med kostymbyxor från H&M, tröja från Kapp Ahl och röda skor från Din Sko. Man ser verkligen att jag är helt död i blicken här. Har varit väldigt trött måndag och tisdag den här veckan. Intensiv vecka på jobbet samt intensiv helg går sådär ihop.
 
Men försöker vara glad ändå!
 
Igår var jag lite mer pepp på livet. Det blev 18 grader varmt och jag klädde upp mig inför ett nytt kundmöte.
 
Kostymbyxor från Zara, blus från Gina och så mina röda skor från Din Sko. Klart slut på höstoutfitsrapporteringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0