Vigselringen

Tycker ni att vi ska fortsätta titta på bröllopsgrejer? Tja, varför inte! Något som jag är extra glad över är min vigselring. Jag tittar ner på den varje dag och blir pepp, glad och så varm inombords. Känner mig också ganska vuxen? Haha.
 
Alliansringen har vi köpt på Guldfynd och är av märket Story of Love. Den är i vitguld och tycker den passar så bra till min förlovningsring! Min förlovningsring är ganska bred, så tyckte det var fint med något smalare till.
 
Inuti står det Dan & Sofie 27/7-2019 <3

Kommentarer
Postat av: Ewe

Grattis till bröllopet och äktenskapet, lycka till till er! :) Jag och min sambo förlovade oss samma dag som ni gifte er haha

Svar: Tack snälla! Oh, så fint. Grattis!!
Sofie Strandberg

2019-08-20 @ 10:23:23
URL: http://ewezz.home.blog
Postat av: M

Så fina tillsammans!! <3

2019-08-20 @ 10:42:58
Postat av: Sara W

Jätte fina ringar!! 😍♥️

2019-08-21 @ 12:45:29
Postat av: wear jewelry

Good web site! I really love how it is simple on my eyes and the data are well written. I'm wondering how I could be notified
when a new post has been made. I've subscribed to your RSS feed which must do the trick!
Have a nice day!

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0