Vecka 49

Hej på er!
 
Det blir ett sent veckoinlägg idag.
Hoppas allt är bra med er. Med mig är det fint.
 
I helgen hade vi Thanksgivingmiddag med nära och kära och det var så mysigt. Sedan blev det helt plötsligt december och första advent! Jag och Dan köpte och satte upp en ljusslinga till balkongen igår, så nu känns det riktigt mysigt när man tittar ut i mörkret. Det är ändå en av de finaste sakerna med december, alla ljusslingor och adventsljusstakar.
 
Den här veckan ska jag försöka beta av ett par saker, fixa lite julklappar och äta lunch med kompisar. På fredag ska jag träffa Desirée, Amanda, Johanna och Jaana och äta ute. Och på lördag ska jag och Dan på julmiddag med fina vänner hemma hos Linnéa och Robin. Det ska bli mysigt att träffa gänget, var väldigt längesedan nu.
 
Här i bloggen ska jag beta av fler inlägg från Tokyo, men jag ska också försöka blanda med vardagsbilder. Tänker att det blir ganska enformigt med bara inlägg om Tokyo... haha.
 
Hoppas ni har haft en fin måndag, så hörs vi mer imorgon!
 
Från i lördags när solen äntligen bestämde sig för att besöka Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0