Saker jag gjort när Malmö har varit 30 grader varmt

Nu är det ju nästan höstväder här i Malmö, men för bara ett par dagar sedan var det sommar och 30 grader varmt. Det här hittade jag på då!
 
Promenerade i Slottsparken som var såhär grönskande.
 
Slottsträdgården stod också i blom. Älskar att promenera här på sommaren.
 
Ätit lunch på mitt kontors balkong. En dag var det så varmt att jag åt glass och en proteinshake till lunch. Kunde inte få i mig något annat än vatten nästan.
 
Haft sommarfest på jobbet och druckit sangria!
 
Badat massor! Havet var inte ens kallt.
 
Köpt en ny klänning och känt mig mycket fin. Tror vi kommer hänga en del i sommar. Här hittar ni den!
 
Haft Neja, Sara W och Rebbe på besök och druckit cava på balkongen.
 
Beställt pizzor och ätit även det på balkongen.
 
Gått promenader längs med havet och försökt förstå att det verkligen är sommar nu. Och helt plötsligt blev det juli!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du som bloggat så länge, skulle inte du kunna börja göra sånna throw back time inlägg där du går tillbaka till en viss månad ett visst år och berättar vad som hände samt visar bilder från den månaden :D

Svar: Jo vad kul! tack för tips!
Sofie Strandberg

2019-07-03 @ 16:45:25
URL: http://florente.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0