Saker jag ser fram emot i vår

 
  • Thomas Stenströms konsert i april! Jag fick biljetterna i födelsedagspresent av min syster och längtar som bara den. Vi ses på Babel!

  • Berlin! Över påsk åker jag och Dan tillsammans med min familj till Berlin. Min pappa fyller 60 och det ska såklart firas. Jag och Dan har inte varit i Berlin innan och det ska bli jättekul att upptäcka staden.

  • Alex och Sigges poddshow! I slutet av maj ska jag och Dan gå på Alex och Sigges poddshow i Lund. Dan fick det i födelsedagspresent av mig och det ska bli så roligt. Både jag och Dan är stora fans av deras podd och vi gick på deras poddshow förra året. Kul!

  • Möhippa! Tror ni jag får någon möhippa i vår/sommar? Haha, gaaah jag är så nyfiken. Jag är inte alls van vid att bli överraskad, så bara det är en otroligt stor sak för mig <3

  • Att det blir ljust och varmt igen! Idag är det 11 grader varmt här i Malmö. Det är konstigt att jag blir så påverkad av vädret, men gud vad livet är roligare när det är varmt och ljust ute.

  • Hälsa på lillebror i Stockholm! Min lillebror har flyttat till en alldeles egen lägenhet i Stockholm och självklart måste jag hälsa på honom. Kanske någon klämdag i vår?

Men mest av allt räknar jag ner till bröllopet. Bara 126 dagar kvar nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0