Vecka 13

Hej!
 
Så blev det måndag igen och ny vecka.
Helgen var mycket fin. Jag fick träffa nära och kära, var på fest och dansade, drack bubbel och åt massvis med god mat.
 
Förra veckan sprang jag för första gången på tre månader. Det var så skönt. Hoppas våren håller i sig så att jag kan springa många rundor ute nu.
 
Den här veckan har jag mycket att göra, både privat och på jobbet. På lördag ska jag först cykla på Spin of Hope med jobbet och sedan kommer min familj över på brunch för att fira Dan i efterskott. På söndag ska vi till Kågeröd för att fira Alicias 5-års dag!
 
Men däremellan ska jag jobba, jobba, jobba och kanske hinna med en och annan löprunda. På onsdag har jag min sista terapisession för ett tag framöver, det känns helt okej.
 
Kram på er, imorgon är det tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0