Fotografens bilder från bröllopet: Gruppbilder

Innan vi springer vidare mot bröllopsmiddagen tänkte jag att vi skulle kolla på gruppbilderna från bröllopet.
 
Fotografen samlade alla gästerna och så tog vi en stor gruppbild!
 
Svårt att se alla såhär i bloggformat, men så fint att ha alla i en enda stor bild <3 
 
Och sedan samlades min och Dans familj för en gruppbild ihop!
 
Med Dans familj till vänster och min till höger. Från vänster: Lina, Lars, Angelica, Ola, Cilla, Mats, Dans pappa, Dans mamma, Dan, jag, mamma, pappa, Sarah syster, Alice, Carl och Christoffer.
 
Sedan skulle min familj fotas. ÄLSKAR den här bilden! Den är så knäpp och verklingen in the moment. Ingen är liksom beredd på att bilden ska tas. Christoffer har en James Bond-posering längst ut till vänster, min pappa kollar så att kostymen inte är skitig, Dan blinkar, Alice rättar till håret och Carl har inte riktigt hunnit in i sin posering. Jag, mamma och mormor tittar rakt in i kameran i alla fall haha <3
 
Nu så! Lite mer beredda haha. Stiliga som få om jag får säga det själv.
 
Och så med Dans familj! Det blåste så mycket den här dagen vilket vi ser på klänningarna och Linas och Lars hår <3 Haha.
 
Hejhej!
 
Vi tog också bild tillsammans med min släkt. Här är min fasters, morbrors och min mosters familjer med alla kusiner och respektive. Samt min mammas och pappas närmsta vän Per med sin son Joakim som jag har vuxit upp med. För mig är dem också släkt <3
 
När det sedan blev kväll och fest samlade vi alla kompisar för en enda stor gruppbild. Vilket gäng. Älskar dem.
 
Och vilken fest det var! Men mer om det i andra inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0