Vecka 44

God morgon!
 
Hoppas ni har haft en fin helg. Min har varit så lugn och bra.
Vi skulle egentligen till Regina och Frédéric, men det blev inställt pga förkylning. Känns som alla är förkylda nu. Hoppas vi snart är ur denna höstförkylningsbubbla. Jag och Dan har varit hemma hela helgen i alla fall, vilket såklart också har varit mysigt. Dessutom gick vi på finrestaurang i lördags, men mer om det i ett annat inlägg.
 
Den här veckan har jag mycket som ska fixas på jobbet och annars ska jag:
  • Luncha med Regina! Älskar att luncha med kompisar och nu jobbar Regina i stan så vi kan ses på lunchen och hänga. Yey!

  • Springa på stan och köpa väsentliga saker såsom smink, strumpbyxor och Sandra Beijers senaste bok.

  • Göra matlådor, titta på Bachelor och Bonde söker fru och göra lite yoga hemma.

  • På fredagkväll ska jag träffa Desirée, Johanna, Jaana och Amanda och så ska vi äta middag på Köket Lu. Kul att testa en ny restaurang!

  • På lördag kommer Tesse, Stefan och Moa. Vi ska gå långpromenader i Västra Hamnen och äta tacos. Så längesedan vi sågs nu och Moa har blivit så stor. Ska bli mycket mysigt.

Och annars ska jag tvätta och packaaa för nästa vecka bär det av mot nya äventyr!
 
Vad ska ni göra i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0