Påskaftonsmiddag

I lördags var jag och Dan hembjudna på påskmiddag hos mina föräldrar. Mamma hade gjort en så fin påskdukning.
 
Det bjöds på bubbel och vaktelägg till försnacks!!
 
Skojar bara, det var nougatägg som min pappa hade köpt. Men så gulliga och fina!
 
Jag hade klätt upp mig i en klänning från & Other Stories med härliga puffärmar som jag gillar mycket.
 
Min lillebror Carl och hans flickvän Alice bor i Stockholm och de kom såklart inte ner över påsken. Men tack vare skype var de med en stund på påskmiddagen ändå! Gullefisar <3
 
Till efterrätt bjöd mamma och pappa på prinsesstårta i form av en gullig kyckling.
 
Och så avslutade vi kvällen med lite sällskapsspel. En lugn och mysig påskafton med, i alla fall en del av, min fina familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0