Vecka 33

God morgon!
 
Jag har redan jobbat en vecka, men det är först idag som det känns som den riktiga jobbstarten. Idag är nästan alla kollegor och kunder tillbaka och vi kickar igång höstens projekt. Det känns lite som när man var liten och skolan började igen.
 
Den här veckan har jag lite "ditt och datt" inplanerat förutom jobbet.
  • Efter jobbet idag ska jag först till naprapaten. Jag har haft lite problem med min axel och har gjort lite övningar hemma i sommar. Så vi ska framförallt kolla på den idag. Efter naprapaten ska jag övningsköra med min kompis Niclas. Spännande!

  • Imorgon kl 07 ska jag övningsköra med körskolan. Hatar att köra så tidigt på morgonen, men hur ska jag annars hinna samtidigt som jag jobbar?

  • På onsdag ska jag träffa min syster och vår vän Emelie. Vi ska fika på stan, mysigt.

  • På lördag ska min familj fira att min syster snart fyller år! Hela familjen är samlad och vi ska äta ute. Så härligt det ska bli.
I övrigt ska det bli cirka 25 grader varmt hela veckan här i Malmö. Jag hoppas på att det ska bli ett par middagar på balkongen och kvällsbad. Försöker att carpa sommaren så länge den är här.
 
Hoppas ni får en fin måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0