Vecka 51

 
Igår klädde vi äntligen granen. Vi köpte den förra veckan och hade tänkt klä den lite tidigare, men det blev aldrig så. Det var dock fint och passande att klä den på Lucia, precis efter att vi druckit glögg och tittat på julkalendern. Julkalendern är väldigt fin i år, tycker ni inte?
 
Vi köpte i alla fall den minsta granen vi hittade! Till och med stjärnan i toppen är för stor. Men det känns bra, fint och praktiskt med en liten gran i lägenheten. Inte någon som tar över ett helt rum och som man knappt kan gå runt.
 
Den här veckan är det fokus på två saker: fixa inför julen och övningsköra.
Övningsköra, övningsköra, övningsköööööra. Min uppkörning börjar närma sig. Jag har inte jättehöga förhoppningar att klara den, men jag ska göra mitt bästa. I övrigt ska jag köpa de sista julklapparna och julbaka. På lördag ska vi fira lille-lillejul med min familj.
 
Hoppas att ni får en fin och lugn vecka, med så mycket julstök det går i dessa tider. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0