Födelsedagsoutfit x 3

När man fyller 30 får man fira sig många gånger, det är sedan gammalt. Och till många firanden behöver man såklart många outfits. Till årets födelsedag har jag tänkt ut hela tre stycken.
 
På självaste födelsedagen som är imorgon tänkte jag ha den här utility jumpsuiten.
 
Den kommer från H&M och jag har suktat efter den ett tag. Det ser ut som att jag ska åka på safari i den, vi kan ju låtsas!
 
I lördags när jag hade släktkalas hade jag den här bakelsen på mig. Den kommer från Gestusz och jag har lånat den av min kompis Amanda.
 
Tycker att den är mycket, mycket fin.
 
På min födelsedagsfest nu på lördag ska jag ha den här klänningen från Dry Lake.
 
Den har en halv polokrage och är i sammet. Tycker den är mycket bekväm och festlig samtidigt. Tänkte matcha med uppsatt, lockigt hår och guldiga smycken.
 
Firar verkligen in mina 30 år i stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0