Vecka 27

 
På fredag går jag på semester och det behövs. Jag är bakis hörni, bakis på livet. Har inte druckit en droppe alkohol men är bakis ändå. Jag har pollenriv i halsen, inte sprungit på en vecka och är trött trött trött. Både mentalt och fysiskt.
 
Men jag kämpar på! Jag har saker som ska fixas och avslutas innan det är dags att checka ut. Det kommer att bli en lång vecka, men också rolig. Bland annat ska jag träffa hela min familj på onsdag och äta på restaurang. På torsdag ska jag träffa Sarah och på fredag åker jag och Dan till Sölvesborg.
 
Helgen var fin, precis som jag behövde det. Fick träffa fina vänner och familj och besökte Österlen. I lördags överraskade vi bästa Carro med en babyshower! Självklart blir det bilder från det.
 
Hoppas ni har det bra och tar hand om er.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0