Vecka 10

Oj vad dåligt bloggat av mig förra veckan.
Hann inte riktigt fira mig 700 gånger och blogga samtidigt, haha.
Men nu är det tillbaka till vardagen som gäller! Slut på firandet. Nej såklart inte, fira livet måste man göra jämt.
 
Den här veckan har jag cirka 4 luncher inbokade med kompisar. Kul! Lite vardagslyx med fint häng. Annars ska jag mest försöka komma in i mina rutiner igen. Ni vet laga god mat, träna spinning, titta på Bachelor USA. Sånt roligt.
 
På lördag ska jag på 30-års fest, igen! Inte för mig den här gången. Min kompis Micke har också fyllt 30 och det ska såklart firas. Och så fyller min mormor 80 och det firar vi på söndag med släktmiddag.
 
Till bloggen har jag mycket material att skriva om. Jag ska visa hur min födelsedag såg ut och lite från mina två födelsedagsfester. Sen kommer det ett inlägg med mina senaste mobilbilder och så ska jag svara på en kommentar som har kommit in.
 
Vi hörs mer i eftermiddag. Hoppas ni har en fin måndag!
 
Från i lördags när vår lägenhet stylades om för att kunna få plats med 35 personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0