Mina senaste mobilbilder

Nu var det längesedan vi tittade på mina senaste mobilbilder. Så håll i er! Det blir många promenadbilder.
 
Favoritstråket i Västra Hamnen en solig lördagsmorgon. Tänk att jag bor ett stenkast bort från detta.
 
En annan dag brann himlen och gav såhär fina bilder. Man fattar ju vad Thomas Stenström sjunger om i sin senaste singel Röda himlar när man ser den här bilden.
 
Jag köpte ett nytt nagellack för någon månad sedan. Tyckte det var härligt vårigt.
 
Passade dessutom bra till blusen jag bar den här dagen.
 
Gullig Nima som höll mig sällskap en dag när jag jobbade hemma.
 
Oh alltså den här balkongen. Som jag sliter mitt hår varje vår innan vi har fått den i ordning. Eftersom det blåser så mycket här i Västra Hamnen så är det ganska begränsat vad man kan ha. Blommor dör av antingen för stark sol eller för mycket vind och krukor blåser omkull och går sönder. Men när det är fina, varma dagar så finns det inget bättre än att sitta här ute. Snart, snart ska jag göra dig fin och mysig igen.
 
Ännu en fin och solig dag hemma hos mig med utsikt från balkongen.
 
Det här är min bästa stund på morgonen! När jag promenerar till jobbet.
 
Just den här morgonen blommade körsbärsblommorna för fullt.
 
En eftermiddag gick jag och min granne Sandra i Slottsparken. Sa ju att det var mycket promenad- och utsiktsbilder.
 
Jag har bytt bakgrund på min telefon! Har den här bilden från vårt bröllop nu. Blir så glad varje gång jag ska titta på mobilen <3
 
En dag på jobbet hade jag kostymbyxor med beige linneskjorta. Matchade med ballerinaskor utan strumpor. Vår!!
 
Eftermiddagssolen lös extra starkt i hallen en dag.
 
En kväll förra veckan såg himlen ut såhär när jag var ute på promenad. Funderade på om jag skulle hinna hem innan det började ösregna, och det gjorde jag!
 
Och såhär såg jag ut idag! Jeans från Carlings och en gammal skjorta från H&M. Om jag hade valt en uniform hade den sett ut såhär. Alltid stretchjeans och en skön skjorta från H&M.
 
Avslutar med tejpen som var på golvet på Holy Greens i stan. Broccolin väntar hörni.
 
Imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0