Söndag

Hej!

Hoppas ni har haft en fin helg. Min har varit bra. Lugn och kärleksfull. Jag har umgåtts med nära och kära och gått milslånga promenader (true story!).

I måndags skrev jag en liten to do som jag skulle göra under veckan. Hur tror ni att det gick?

  • Hämta ut min nya legitimation som har varit klar i flera veckor om inte månader. Heh. CHECK. Gjorde detta redan i måndags, känner ändå att jag startade veckan starkt.

  • Gå till naprapaten. Var där i fredags. Är tillknäckt och rak i ryggen igen.

  • Boka om min klipptid som blev inställd förra veckan. Har ny tid nästa vecka! Ska bli skönt att klippa mig.

  • Kolla upp det där med körskola........ Vet ni, jag har både skrivit in mig på körskola, bokat handledningskurs OCH bokat in mig på riskettan. Körkort here I come!

  • På lördag ska jag ha balkonghäng med Carro och Sarah. Ja vad kul! Mycket mysigt var det <3 Fast vi hängde dock inte på balkongen då det ösregnade hela dagen.

  • Hänga ute så mycket som möjligt om det är fint väder?! Det var ju sjukt dåligt väder den här veckan men lyckades ändå springa två löprundor ute och fick in två helgpromenader också.
 
Tycker att jag har varit rätt duktig! Speciellt nöjd över det där med körskolan, nu ska jag bara boka in en körlektion också. Det kanske får bli nästa veckas projekt. Vi får se.
 
Nima hälsar!

Kommentarer
Postat av: M

Bra jobbat!! 👏🏼❤️

2020-05-18 @ 14:52:42

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0