Vecka 19

Så var det vecka 19!
 
Hoppas er Valborgsmässoafton och helgen därefter var fin.
Min har varit lugn och innehållsrik samtidigt, lagom balanserad. Jag har promenerat ute, träffat några nära vänner, tittat på en miljon avsnitt av the Bachelor och fixat lite hemma.
 
Den här veckan har jag väldigt mycket på jobbet så när jag är ledig kommer fokus vara att vila. På torsdag ska jag till frisören, klippa topparna och göra en nyansering. På lördag ska vi hjälpa min lillebror att flytta och söndag är vilodag i vanlig ordning.
 
Någonstans däremellan ska jag springa ärenden som jag har skjutit på i flera veckor och kanske till och med skriva in mig på en körskola. Vi får se!
 
Ta hand om er där ute, så hörs vi mer imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0