Vecka 20

Igår var det 20 grader varmt här i Malmö och idag är det 10. Vantar och halsduk åkte fram igen och vinden blåser kallt.
 
Jag mår mycket bättre nu och jobbar som vanligt igen. Skönt det. Saknar min lillebror Carl och hans flickvän Alice jättemycket. De bor i Stockholm och vet inte när de kan komma ner till Skåne igen. Vem vet något överhuvudtaget just nu? När kommer jag att kunna krama mina föräldrar igen? Kommer den där fothälsningen vara det nya normala sen?
 
Många frågor.
 
Den här veckan ska jag ta tag i sådant som jag egentligen skulle gjort förra veckan, men blev inställt eftersom jag var sjuk.
  • Hämta ut min nya legitimation som har varit klar i flera veckor om inte månader. Heh.

  • Gå till naprapaten.

  • Boka om min klipptid som blev inställd förra veckan.

  • Kolla upp det där med körskola........

  • På lördag ska jag ha balkonghäng med Carro och Sarah. Ja vad kul!

  • Hänga ute så mycket som möjligt om det är fint väder?!
 
Från igår när det var sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0