Pysselkväll hos Christoffer och Annie

Förra lördagen var det såhär fint väder ute! Var inte oktober en av de finaste vi haft på många år? Så härligt röd, solig och ganska varm. Idag är det bara regn och rusk ute.
 
I alla fall! Vi var hembjudna till min lillebror Christoffer och hans sambo Annie. De hade bjudit hem hela vår familj på middag och pysselkväll, gullungarna.
 
Dagen till ära såg jag ut såhär! Gammal blus från Gina Tricot och byxor från MQ.
 
Vi anlände vid 18 och då bjöds det på en gigantisk, helvegetarisk buffé. Dan bara "den här kycklingen var jättegod", "det är quorn" svarade jag haha.
 
Efter middagen var det dags att pyssla lite. Annies mamma hade tagit med sig massvis med grejer som vi kunde pyssla med. Dan gjorde en krans att ha på vår ytterdörr.
 
Carl och Alice som har stannat i Skåne sedan i somras <3 Förmodligen det enda positiva med Corona, att få ha dessa nära mig igen.
 
När klockan närmade sig midnatt tog vi tåget tillbaka till Malmö igen.
 
Och det första vi gjorde var såklart att hänga upp Dans fina krans. Tack Christoffer och Annie för en jättemysig familjekväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad mysigt att äta tillsammans och pyssla. Kram.

2020-11-02 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0