Onsdag till lördag: After works, finlunch och tacosmiddag

Massor hände förra veckan som jag inte hunnit visa er! Vi kikar.
 
Onsdag
I onsdags gick jag, Regina och Ida till La Roche för att dricka bubbel och äta tapas.
 
Vi beställde kronärtskocka, calamares, patatas bravas, serranoinlindad chèvre och mycket mer. Och så drack vi vin och pratade om livet HELA kvällen.
 
Vid 21.30 kände jag att det var dags att bege sig hemåt. En perfekt lill-lördag.
 
Torsdag
Den här dagen fick jag extremt roliga nyheter som gjorde mig extremt glad.
 
Min kollega Susanna bjöd på salladslunch på Holy Greens för att fira <3
 
Och efter jobbet gick jag, Stina och Susanna till Green Lion Inn för en after work. Så mysigt att bara sitta och verkligen hinna prata med sina kollegor.
 
Fredag
I fredags hade Malmö finbesök. Min kusin Therese och hennes familj hade vägarna förbi och bjöd mig på lunch. Gullisar!! Vi åt Wallenbergare på Välfärden.
 
Tant Fies favorit Moa var med <3 Hon fick låna min kavaj.
 
Och sedan dansade vi fredagsdansen vid kajen!
 
På kvällen svidade jag om till en gammal jumpsuit från MQ.
 
Och så kom Lars och Lina över på pizzahäng.
 
Jag har börjat beställa pizza med glutenfri deg. Det blir krispigare och så blir jag inte sådär tungt mätt. Kan vara som jag inbillar mig, haha. Gott är det i alla fall!
 
Lördag
På lördagen gick jag och Dan en morgonpromenad bort mot Ribersborg.
 
På kvällen gjorde vi oss tjusiga och inväntade lördagsgästerna. 
 
Hade på mig en klänning från Baum und Pferdgarten. I skrivande stund har jag inte såhär långt hår längre, men mer om det i ett annat inlägg!
 
Klockan 16 anlände Dans brors familj. Vi var totalt 6 personer men jag hade dukat till 8, hmmm. Haha.
 
Vi bjöd i alla fall på tacosmiddag och sedan satt vi och pratade hela kvällen. Mycket fin och mysig lördag.
 
På söndagen övningskörde jag och hängde hemma i soffan. Förra veckan var väldigt social som ni märker, så den här veckan tar jag det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0