Roliga konversationer jag haft på sistone

Jag har gjort printscreens på roliga konversationer jag haft med mina vänner på sistone. Vi kikar!
 
 
Sandra är min granne och vän, och på somrarna går vi alltid och badar ihop. En kväll frågade jag om hon ville bada för det var så satans varmt. Ja, ni ser ju vad hon svarade haha.
 
En dag bad jag Dan köpa iKaffe och han gav mig "heads up" innan jag kom hem och blev svinförbannad. Tur det i alla fall.
 
Vi har en familjechat och en kväll skrev min lillebror detta <3 Christoffer får ofta höra att han är lik Oscar Zia, det kanske var honom damen menade?
 
Sarah skickade en bild på en hund som hette Kiwi, men den kom aldrig fram. Haha.
 
Det här pratar vi mer om en annan dag. Men FRIENDS!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0