Vecka 40

 
Ojsan, måndagen sprang förbi och jag hann inte med mitt vanliga måndagsinlägg!
 
Hoppas allt är bra med er och att helgen var fin. Vi var i Bromölla hos min kusin och hade det så mysigt. Jag kommer såklart visa er allt sen!
 
Den här veckan har jag en del inplanerat. Jag ska på spinning och bodypump i veckan, och så ska jag ha middagsbjudning på lördag. Temat för kvällen är italienskt! Ja, jag kommer att bjuda på pasta, haha. På söndag ska vi hem till Carro och Johan och få träffa lilla Oscar! Längtar.
 
Annars har jag väldigt mycket på jobbet och i mitt liv överlag. Känner att jag inte riktigt hinner med. Måste stanna upp och andas. Bokar in mig på saker som jag sedan måste avboka för känner mig för stressad. Men det kommer bli bra, jag ser ljuset i tunneln.
 
Hoppas ni har en fin tisdag, så hörs vi lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0