Gifta i två år

 
Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det exakt två år sedan jag och Dan gifte oss. Herregud vilken dag det var, den där varma lördagen den 27 juli 2019. Jag var pirrig och lycklig hela dagen. Omringad av så många fina människor.
 
Hade jag kunnat hade jag velat uppleva dagen igen, exakt som den var. Är så glad över att jag har sparat alla bröllopsinlägg under kategorin Bröllop här på bloggen. Då kan jag kika och drömma tillbaka när jag känner mig nostalgisk.
 
Men det bästa är ändå vad vi har framför oss. Familjen vi ska skapa och framtiden tillsammans <3
 
Idag firar vi i alla fall bröllopsdag på Örenäs Slott! Där ska vi hänga, äta trerätters middag och bada i poolen. Grattis till oss och heja kärleken!

Kommentarer
Postat av: M

Många, långa grattiskramar på er 2-åriga bröllopsdag! Älskar er! 🥰

Svar: <3 <3
Sofie Strandberg

2021-07-27 @ 12:43:32
Postat av: Anonym

Jättefin klänning!

Svar: Tack snälla!
Sofie Strandberg

2021-07-27 @ 18:55:44

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0