Vecka 27

 
Sista arbetsveckan innan 4 veckors semester!
Hur är det ens möjligt? Den här våren har bara sprungit förbi.
 
Det jag och Dan har tänkt göra på våra fyra veckor:
  • Hälsa på min släkt <3

  • Övernattning i Kristianstad och häng med min mormor

  • Fira bröllopsdag på Örenäs Slott!

  • Testa lite olika restauranger i Malmö som vi inte ätit på än

  • Bada i havet, bada i mina föräldrars pool, bada så fort jag får chansen

  • Umgås med kompisar och träffa min och Dans familj

  • Läsa böcker

Och lite annat smått och gott. Mest är jag taggad på att jag och Dan ska få hänga varje dag i en månad.
 
Men först en arbetsvecka med saker som ska förberedas! Har ni gått på semester? Hur ser er sommar ut?

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka restauranger i Malmö ska ni testa? :)

Svar: Vet inte helt än! Vi åt på Rau i fredags som var amazing! Men annars får jag göra lite research. Har hört att Aster som är nyöppnat i Västra Hamnen ska vara bra.
Sofie Strandberg

2021-07-06 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0