Vecka 28

 
Igår var första semesterdagen för oss och jisses vad semestersega vi var. Jag vet inte hur många gånger jag somnade på soffan under dagen, och det gjordes inte många knop här hemma. Skönt att börja semestern lugnt!
 
Vecka 28 ser ut såhär för oss:
  • Idag har vi varit hemma hos Dans föräldrar och fikat. Mysigt och så smidigt med bil nu så man kan köra vart man vill!

  • Imorgon ska det bli 29 grader varmt här i Malmö och jag och Dan har bestämt att det blir en heldag på stranden. Vi lär inte vara ensamma 😅

  • På fredag ska vi till Helsingborg och äta middag med Regina och Frédéric på Fria Bad. Längtar!

  • Helgen är än så länge oplanerad. Och vad gör det när varje dag är helg på semestern.

Mest är jag bara glad över att jag och Dan har fyra veckor tillsammans. Så mycket vi ska hitta på! Utflykter, strandhäng, middagar och kompisträffar. Pepp är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0