Vecka 30

 
Välkommen till vecka 30 och min tredje semestervecka! Jag är halvvägs genom semestern nu och det känns som jag varit ledig hur länge som helst. Det gillar man!
 
Den här veckan har jag följande inbokat:
  • Idag ska jag träffa min kompis Carro. Vi ska gå på stan och ta en fika. Mysigt med kvalitetstid.

  • Imorgon firar jag och Dan bröllopsdag! Varit gifta i 2 år <3 Det gör vi med slottsvistelse och trerätters middag på Örenäs slott. Är så peppad på detta. Vädret ska vara sådär, men jag ska minsann bada i deras pool ändå.

  • På torsdag ska jag och Dan hem till Dans bror Ola och hans familj för fika. Perfekt nu när jag har körkort och på ett smidigt sätt kan hälsa på vänner och familj!

  • På fredag ska vi hem till Sarah och Niclas och träffa deras nyfödda son Sixten!!! Tänk att vårt gäng nu har ytterligare en familjemedlem. Längtar efter att få träffa honom <3

Och det var ungefär det. Lite festligheter, mycket mys och några lediga stunder. Tänker förutom detta: mycket bad, glass, bokläsande och sovmorgnar.

Är ni lediga något i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0