Vecka 21

 
I lördags överraskade vi Sarah med en babyshower! Hon blev så chockad. Först sågs jag, Dan, Sarah och Niclas utanför Bjärred för att fotografera Sarah och Niclas vid ett rapsfält. Vi tog lite bilder och sedan körde vi hem till Carro och Johan där vi skulle ha "grillkväll".
 
Men surprise så hoppade Sarahs vänner och familj fram! Så fint. Mer om kvällen i ett eget inlägg 🎉
 
Den här veckan ska jag både till frisören och fixa mina naglar. Så skönt det ska bli! Mina naglar är riktigt långa nu, så ska bli skönt att få de korta och fräscha igen.
 
På lördag ska jag annars till Tomatens hus med ett par vänner. Kul med en utflykt! Planerar att köpa blommor och fika länge. Och ni glömmer väl inte att det är Mors dag på söndag? Jag och Dan ska hem till mina föräldrar och fira med fika.
 
Jag har en del inplanerat den här veckan, vad roligt! Otroligt trött på mitt hänga hemma-liv just nu.
 
Hoppas ni har en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: M

Välkomna på söndag! ❤️

2021-05-25 @ 09:58:58

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0