Vecka 38

Jag funderar på om bebisen har sjunkit ner lite, kanske till och med fixerat sig?
Jag har inte det ständiga trycket mot revbenen som jag brukar ha, och nu kan jag ha på mig kjol utan att få en brännande känsla precis under bysten. Det är som att det är lite lättare att andas igen.
 
Idag ska jag i alla fall till barnmorskan, så då ska jag fråga allt sånt. Skriver ner i mina anteckningar så att jag inte glömmer någonting. För glömma saker är verkligen något jag gör nu. Jag glömmer mitt i en mening vad det var jag skulle berätta och blir helt tyst, hittar inte tråden igen. Det är väl såhär det är att vara gravid antar jag 🤷🏻‍♀️
 
Den här veckan har jag förutom jobbet inte särskilt mycket inplanerat. Jag ska fixa naglarna på fredag och så ska jag få hänga med mina bästisar Sarah och Carro och deras familjer. Vi ska ha tacosmys och catcha upp. Längtar!
 
Och så ska jag och Dan umgås så mycket vi bara kan efter ett par intensiva veckor på hans jobb. Vi ska skruva ihop bebisens spjälsäng, men också bara göra vardagssaker som att laga mat tillsammans och titta på TV-serier <3
 
Hoppas ni får en fin måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0