En torsdagslunch i Västra Hamnen

Förra torsdagen gjorde jag mig fin då jag skulle få lunchgäster!
 
Klänningen köpte jag förra året, men har använt den mer den här sommaren än förra pga var ganska gravid då haha.
 
Så svårt att städa, laga mat, duka och göra sig själv och bebis i ordning samtidigt som virvelvinden är överallt. Herregud vilken stressig förmiddag. Men dukat blev det!
 
Och städat! Så städat det går när man har leksaker öv-er-allt.
 
Vi matchade i blått.
 
Något som kan rädda mig då och då är att sätta Frans ner. Han kan nämligen inte helt växla mellan att sitta och krypa än. Så sitter han så kommer han ingen vart, haha. Än i alla fall.
 
Klockan 11 kom gästerna! Sara, Linnea, Rebbe och så tvillingarna Alma och Ester.
 
Pepp på lunchhäng!
 
Jag bjöd på pastasallad med kycklingfilé.
 
Älskar den här bilden. Så kul ni ska ha ihop i framtiden!
 
Efter lunchen tog vi en promenad. Här ser ni Linnea, mig och Rebbe.
 
Viktigt att köpa glass för att klara denna värme.
 
Efter promenaden hängde vi hemma, pratade om hur sommaren varit och busade. Sen åkte mitt lunchgäng hem. Tack för en fin eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0