Lite från förra veckan

Nio bilder från veckan som gick!
 
Frans är överallt just nu. ÖVERALLT. Han klättrar och kryper och ställer sig mot saker. Kylen är väldigt intressant.
 
I tisdags skulle vi möte Johanna och Ina på stan och gjorde oss lite extra fina. Har så många vänner och bekanta som lämnat kläder till Frans, såsom de han har på sig här. Är mycket tacksam för det!
 
Vi var på stan redan innan affärerna öppnat och började med frukost och fika på Espresso House.
 
Var mycket pepp på att gå i butiker! Svängde inom Nividas och hämtade mina nya solglasögon och glasögon.
 
Vid 13-tiden kramade vi hej då till Johanna och Ina och traskade hemåt. Såhär ser mina nya solglasögon ut! Är mycket nöjd.
 
I onsdags badade jag med min granne Elise. Det var kyligt i luften men varmt i vattnet. Var det sommarens sista bad tro?
 
Ställde upp alla babblare till Frans när vi skulle äta en dag. Min älskling, så stor du är nu. Tittar på gamla bilder på honom och förstår inte hur han kan ha varit en månad bara.
 
I torsdags träffade vi Niclas och Sixten. Vi gick på stan och sedan en promenad i Pildammsparken.
 
Annars har vi avslutat kvällarna med att titta på Keno. Ingen vinst än!
 
Sen blev det fredag och då åkte vi till Helsingborg. Det kikar vi på i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0