Mellandagarna

Jag och Dan har varit hemma tillsammans i lite mer än fem veckor. Det känns så fint och lyxigt att han kunde ta extra ledighet i samband med förlossningen. Men också välbehövt eftersom jag knappt kunde lyfta något de första veckorna. I alla fall så har dessa fem veckor känts som ett vakuum. Vi har gjort ungefär samma sak varje dag och det blev inte jättestor skillnad nu i mellandagarna.
 
Men vi kikar på det lilla vi gjorde i mellandagarna!
 
Jag och Dan försöker gå en promenad om dagen. Det är så viktigt för mig att komma ut och få lite luft, annars blir jag galen. På annandagen var det kallt och isigt.
 
Vi har lagat mycket mat och testat lite nya recept.
 
En dag åkte vi hem till mina föräldrar och Frans var såhär söt i sin teddyoverall <3
 
Hos mamma och pappa bjöds det på tacos. Gott avbrott efter all julmat.
 
Frassefrassefrasse <3
 
Mamma och pappa fick hålla Frans för första gången.
 
Vi gick fler promenader. En dag var det till och med sol ute!
 
Matkoma en kväll innan nattning.
 
I torsdags kom Sarah och Niclas hem till oss på fika. Jag och Dan städade och Frans ville verkligen inte sova. Bara amma amma och amma och vara nära.
 
Och så plötsligt blev det nyårsafton, men mer om den i ett eget inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0