Vecka 27

 
Måndag och vi är hemma i Malmö igen. Det var en mysig helg i Sölvesborg. Allt om det i ett eget inlägg såklart.
 
Imorgon ska vi förhoppningsvis fotografera lite familjebilder med Emelie som tog mina gravidbilder och som fotograferade på vårt bröllop. Vi skulle egentligen tagit bilder förra veckan men det regnade. Hoppas på fint väder imorgon så vi kan ta lite bilder!
 
I fredags firade jag in juli med årets första bad i havet. Jag brukar bada mycket tidigare på sommaren, men det har inte blivit så på grund av operationen. Men det var så skönt i vattnet! 19 grader.
 
Den här veckan hoppas jag på fler bad och fina sommarkvällar. Men mest av allt hoppas jag på att må bra. Känna mig utvilad och glad.
 
Har förstått att det är lite svårt att kommentera här inne. Vi (aka min IT-kille Dan) håller på att kika på det. Hoppas på att det är löst inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0